مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-07اقتصادي

تاکید بر اهمیت صیانت از نیروی کار و پیشگیری از بروز حوادث شغلی


سرپرست اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز: مهمترین وظیفه بازرسان کار پیشگیری از بروز حوادث شغلی و صیانت از نیروی کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عبدالله دارایی، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، در نشست با بازرسان کار که در این اداره کل برگزار شد، گفت: کاهش حوادث ناشی از کار، صیانت از نیروی کار، الزام به رعایت استانداردهای ایمنی محیط کار توسط بنگاه ها، توسعه فرهنگ ایمنی و حساس سازی مدیران بنگاههای تولیدی و خدماتی به امر خطیر ایمنی، ماموریت اساسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

دارایی ضمن تاکید بر اهمیت امر آموزش در کاهش حوادث ناشی از کار و ارتقاء فرهنگ ایمنی توسط بازرسان کار ادامه داد: مهمترین وظیفه بازرسان کار پیشگیری از بروز حوادث شغلی از طریق آموزش و بالابردن سطح سواد ایمنی کارفرمایان و کارگران است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز همچنین اظهار کرد: انتظار داریم بازرسان کار استان با احساس مسؤولیت و تعهد و دقت نظر در بازرسی ها با در نظر داشتن تمام موارد قانونی نقش خود را در بالا بردن سطح ایمنی درکارگاه ها و کاهش حوادث ناشی از کار ایفا نمایند.

وی نیز در ادامه این نشست گفت: گزارش بازرسان کار در حکم گزارش ضابطین دادگستری است و این امر نشانگر اهمیت و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اهمیت صیانت از نیروی کار و پیشگیری از بروز حوادث شغلی

تاکید بر اهمیت صیانت از نیروی کار و پیشگیری از بروز حوادث شغلی