مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-07پزشكي

مسافرت در تعطیلات 1401 مشروط شد


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز، گفت: مسافرت کاملا آزاد نیست و مشروط به رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون کامل و تزریق دُز سوم برای افراد بالای 18 سال است.

- مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص وضعیت کرونایی استان، اظهار کرد: خوشبختانه آمارها نشان می دهد که وضعیت ابتلا و شیوع بیماری در البرز در حال کاهش است و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم این روند ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به افزایش مراجعات مردم به مراکز خرید در نیمه دوم اسفندماه، یادآور شد: مردم توجه داشته باشند، با توجه به اینکه بیماری کرونا هنوز از بین نرفته و اُمیکرون اگرچه کاهش پیدا کرده، اما فعال است؛ در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تجمع و ماسک نزدن در مراکز خرید، دوباره با روند صعودی و مجددد بیماری مواجه خواهیم بود.

  این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: علاوهدبر اینکه مردم باید به زدن ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجه کنند، اصناف هم علاوه بر تزریق واکسن و زدن ماسک، از ایجاد ازدحام در مراکز خرید و واحدهای صنفی خودجلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافرت در تعطیلات 1401 مشروط شد

مسافرت در تعطیلات 1401 مشروط شد