مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-07اقتصادي

درج نکردن قیمت، منشاء بسیاری از تخلفات در بازار


مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، گفت: امیدواریم این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که افراد تنها از واحدهای صنفی که بر محصولات خود درج قیمت دارند خرید کنند زیرا درج نکردن قیمت منشا بسیاری از تخلفات در بازار محسوب می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، گفت: امیدواریم این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که افراد تنها از واحدهای صنفی که بر محصولات خود درج قیمت دارند خرید کنند زیرا درج نکردن قیمت منشا بسیاری از تخلفات در بازار محسوب می شود.

محمدرضا عمرون در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار از تاریخ 14 اسفندماه آغاز شده و در دو مرحله اجرا می شود که مرحله نخست از تاریخ 14 تا 29 اسفندماه است و مرحله دوم از تاریخ یک فرورین 1401 آغاز شده و تا 13 فروردین ماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: طرح نظارت بر بازار نیز به این صورت است که بازرسان مربوطه خارج از زمان اداری و در ساعات بعداز ظهر اقدام به گشت های مشترک با مراجع نظارتی در سطح شهر می کنند و بر مراکز فروش میوه،کیف و کفش، پوشاک، قنادی ها، پارکینگ، قالی شویی ها، خشک شویی و تمامی مواردی که تقاضای خرید بالایی دارند تمرکز بیشتری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج نکردن قیمت، منشاء بسیاری از تخلفات در بازار

درج نکردن قیمت، منشاء بسیاری از تخلفات در بازار