مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-07اقتصادي

آغاز عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی و هنری درگزین در آینده ای نزدیک


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: پیش از پایان امسال، عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان درگزین آغاز خواهد شد.

- ، احمدرضا احسانی با تأکید بر سیاست عدالت محوری دولت سیزدهم، اظهار کرد: بر اساس رویکرد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در توجه به مناطق محروم و کم برخوردار و رعایت عدالت فرهنگ، طرح های عمرانی در این مناطق اجرا می شود.

وی از حمایت استاندار همدان از اجرای طرح های عمرانی بخش فرهنگ و هنر استان خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال، عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، هنری شیرین سو شهرستان کبودراهنگ با بیش از دو میلیارد تومان اعتبار در زمینی به متراژ دو هزار مترمربع و زیربنای 700 مترمربع آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تص ریح کرد: تا پایان سال عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی، هنری درگزین نیز با تخصیص چهار میلیارد تومان به عنوان اعتبار اولیه آغاز می شود.

وی در ادامه یادآور شد: این مجتمع در زمینی به متراژ دو هزار متر مربع و زیر بنای هزار و 200 متر مربع احداث خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه کلنگ زنی این مجتمع در سال 90 انجام شده است، اظهار کرد: پس از سال ها توقف در اجرا، بر اساس پیگیری های صورت گرفته، مطالعه طرح در حال انجام است و عملیات عمرانی به زودی آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی و هنری درگزین در آینده ای نزدیک

آغاز عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی و هنری درگزین در آینده ای نزدیک