مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-07سياسي

خطیب زاده: مسیر بازگشت آمریکا به برجام یک شبه نخواهد بود


سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که گفت وگوها در وین در مسیر خودش در حال پیگیری است و خاطرنشان کرد: مسیر بازگشت آمریکا به برجام یک شبه نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) 16 اسفند ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ابتدا اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

خطیب زاده به سفر علی اصغر خاجی مشاور وزیر امور خارجه به دمشق و دیدار با بشار اسد و دیگر مقامات سوری و هچنین دیدار سرلشکر علی مملوک رییس دفتر امنیت ملی سوریه با امیرعبداللهیان و گفت وگو درباره اوضاع سوریه اشاره کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی و تاثیر آن بر مذاکرات وین گفت: سفر گروسی در چارچوب توافقات در حوزه فنی بین ایران و آژانس انجام شده بود.

در سفر گروسی که مقدمه آن گفت وگوهایی در وین صورت گرفته بود همکاری های جامع فنی بین ایران و آژانس توافق شد که یک توافق چند مرحله ای خواهیم داشت.

سؤالاتی از سوی آژانس درباره برخی اماکن در ایران مطرح شده بود که ایران پاسخ داد که توافقی صورت گرفت که طی یکی دو ماه آینده همه سؤالات با همکاری فنی بین ایران و آژانس پاسخ داده خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: مسیر بازگشت آمریکا به برجام یک شبه نخواهد بود

خطیب زاده: مسیر بازگشت آمریکا به برجام یک شبه نخواهد بود