مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-07سياسي

سازوکار مجلس برای جبران بخشی از خسارات وارده به شبکه جاده ای حمل و نقل


نمایندگان مجلس در مصوبه ای برای جبران بخشی از خسارات وارده به شبکه جاده ای حمل و نقل ناشی از بهره برداری از معادن و فعالیت های صنایع معدنی سازوکار تعیین کردند.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای برای جبران بخشی از خسارات وارده به شبکه جاده ای حمل و نقل ناشی از بهره برداری از معادن و فعالیت های صنایع معدنی سازوکار تعیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، بندهای الحاقی 1 و 2 تبصره 11 را تصویب کردند.

بر اساس بندالحاقی 1؛ به منظور جبران بخشی از خسارات وارده به شبکه جاده ای حمل و نقل ناشی از بهره برداری از معادن و فعالیت های صنایع معدنی، شورای معادن استان موظف است دو درصد(2%) از وصولی بهره مالکانه سهم معادن استان ها را از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همان استان برای نگهداری و بهسازی محورهای جاده ای با اولویت جاده های مورد استفاده معادن اختصاص دهد.

بر اساس بند الحاقی 2 ، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری های با جمعیت پنجاه هزار(50.

000)نفر مکلفند با همکاری نیروی انتظامی و با استفاده از سرمایه گذاری بخش های غیردولتی و بازپرداخت اصل و سود سالیانه از محل درآمدها و با شرایط رقابتی نسبت به نصب دوربین های کنترل سرعت و تشخیص الکترونیک تخلفات اقدام و درآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای جبران بخشی از خسارات وارده به شبکه جاده ای حمل و نقل

سازوکار مجلس برای جبران بخشی از خسارات وارده به شبکه جاده ای حمل و نقل