مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-07اجتماعي

مراکز فروش و عرضه ماهی های زینتی و تزیینی توسط محیط زیست پایش می شوند


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: مأموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان از مراکز عرضه و فروش ماهی قرمز و همچنین پرنده فروشی های سطح استان به طور مستمر بازدید می کنند.

- ایسنا/کردستان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: مأموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان از مراکز عرضه و فروش ماهی قرمز و همچنین پرنده فروشی های سطح استان به طور مستمر بازدید می کنند.

زانیار نازدار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال 1400 متأسفانه عده ای افراد سودجو و فرصت طلب در کنار فروش ماهی قرمز، اقدام به عرضه و فروش غیر مجاز گونه های جانوری از جمله سمندر، لاک پشت، مارآبی و برخی گونه های گیاهی مانند سنبل آبی می کنند.

وی تصریح کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان های تابعه نیز به صورت شبانه روزی مأموریت بازدید و پایش مراکز عرضه و فروش ماهیان قرمز زینتی را در دستور کار خود دارند و تذکرات لازم در خصوص ممنوعیت فروش گونه های جانوری و گیاهی به فروشندگان ارایه شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان افزود: به افراد خریدار هم یادآوری شده است که برای جلوگیری از آلودگی اکوسیستم ها، ماهی های قرمز و زینتی را در رودخانه ها، آبهای جاری و سدها رهاسازی نکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز فروش و عرضه ماهی های زینتی و تزیینی توسط محیط زیست پایش می شوند

مراکز فروش و عرضه ماهی های زینتی و تزیینی توسط محیط زیست پایش می شوند