مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-07سياسي

حمایت نمایندگان مجلس از مدرسه سازی


بیست و پنجمین نشست علنی مجلس شورای اسلامی با دستور ادامه بررسی لایحه بودجه 1401 کل کشور وارد بخش هزینه ای سند مالی دولت برای سال آینده شد.

- ، در این نشست که با حضور 207 نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مصوبه ای در راستای حمایت از مدرسه سازی و فرهنگیان به تصویب رسید.

وکلای ملت در بخش هزینه ای با هدف حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان مناطق محروم مصوب کردند؛ در اجرای ماده یک قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی وزارت آموزش و پرورش، شرکت های دولتی مکلف هستند ضمن هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش معادل یک درصد از درآمد شرکت ها و سود خالص بانک ها و مؤسسات انتفاعی را صرف احداث مدرسه در روستاهای فاقد مدرسه و توسعه عدالت آموزشی، پرداخت سرانه و مطالبات فرهنگیان نمایند.

با این مصوبه و تخصیص اعتبارات پیش بینی شده از درآمد شرکت های دولتی، شاهد احداث، بهسازی و بازسازی فضاهای آموزشی نیازمند توجه در روستاها خواهیم بود.

تلاش سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در چند سال اخیر توجه به گسترش عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور بوده است به طوری که حذف مدارس خشت و گلی و استانداردسازی سیستم های گرمایشی تا دورترین روستاها به انجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نمایندگان مجلس از مدرسه سازی

حمایت نمایندگان مجلس از مدرسه سازی