مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-07سياسي

امکان حضور عموم نخبگان در جایزه موقوفه البرز فراهم شد


ارشدی با اشاره به تغییرات اعمال شده در آیین نامه جایزه البرز 1401، گفت: برای نخستین بار در این جایزه دیگر برگزیدگان صرفاً از جانب نهادهای ذیربط معرفی نمی شوند بلکه عموم افراد واجدشرایط و نخبگان می توانند مستقلا در بخش های مربوطه شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس جایزه موقوفه البرز در سال بعد با تغییراتی روبرو است که از جمله آن می توان به ایجاد امکان حضور عموم نخبگان در این جایزه اشاره کرد.

جایزه علمی با پشتوانه موقوفه البرز حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در گفت وگو با فارس درباره تغییراتی که در آیین نامه جایزه البزر در سال 1401 اعمال شده است، اظهار کرد: جایزه البرز با قدمت نزدیک به 60 سال از سرشت نیک و اندیشه پاک مرحوم حسینعلی البرز و سنت حسنه وقف ریشه گرفته و در بیش از نیم قرن از عمر خود، چندین هزار نفر از نخبگان در رده های سنی و سطوح مختلف علمی را فارغ از قومیت و جغرافیا و صرفاً با قید ایرانی بودن و علمی بودن بهره مند کرده است.

اعطای وام به نخبگان از طریق منابع موقوفه مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز ادامه داد: این بنیاد در دهه ابتدایی عمر خود از طریق اعطای وام شرافتی به دانشجویان فعالیت کرد و از دهه دوم تاکنون در قالب جایزه البرز یا نوبل ایرانی، بیش از پنج هزار نفر از نخبگان و برترین های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حضور عموم نخبگان در جایزه موقوفه البرز فراهم شد

امکان حضور عموم نخبگان در جایزه موقوفه البرز فراهم شد