مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-07سياسي

مدیریت جامع حوزه های آبخیز فراموش شده است


یک عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، گفت: مهم ترین موضوع و بحثی که در استان فراموش شده مدیریت جامع حوزه های آبخیز است.

- ناصر طهماسبی پور، در آیین روز درخت کاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی که با همکاری مشترک کانون همیاران طبیعت جهاد دانشگاهی لرستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی، کانون محیط زیست، شورای راهبری مدیریت سبز، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان و کمیته دانشگاهیان کنگره ملی 6544 شهید استان، برگزار شد، با اشاره به اینکه وضعیت پوشش گیاهی و مدیریت سبز در دانشگاه لرستان مناسب نیست، اظهار کرد: تقاضا دارم مدیریت دانشگاه لرستان و مجموعه تیم مدیریتی استان، همگی کمک کنند در سال آینده وضعیت پوشش گیاهی، بهتر از شرایط فعلی باشد.

وی افزود: لرستان یک استان کوهستانی است که دو میلیون هکتار از اراضی آن جزو منابع طبیعی است، ما اگر از منابع طبیعی بهره برداری اصولی انجام ندهیم مشکلات سیل را در مواقع ترسالی و مشکلات ریزگردها و خشکسالی را در مواقع کم آبی خواهیم داشت.

طهماسبی پور عنوان کرد: مهم ترین موضوع و بحثی که در استان فراموش شده مدیریت جامع حوزه های آبخیز است.

این عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، عنوان کرد: در مناطق کوهستانی باید مدیریت جامع حوزه های آبخیز را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جامع حوزه های آبخیز فراموش شده است

مدیریت جامع حوزه های آبخیز فراموش شده است