مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-07سياسي

«معمولان» تبدیل به شهرستان می شود


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: با موافقت وزارت کشور و مصوبه هیئت دولت، شهر «معمولان» به عنوان شهرستان اعلام خواهد شد.

- پلدختر- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: با موافقت وزارت کشور و مصوبه هیئت دولت، شهر معمولان به عنوان شهرستان اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام ستاری امروز دوشنبه در جریان بازدید وزیر کشور از شهرستان پلدختر اظهار داشت: مقدمات تبدیل شدن شهر معمولان به شهرستان فراهم شده است.

وی گفت: با موافقت وزارت کشور و مصوبه هیئت دولت این شهر به زودی به عنوان شهرستان اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان هدف از این امر را ارتقای شاخص های این شهرستان در راستای محرومیت زدایی از آن عنوان کرد و افزود: به زودی با اعلام موافقت وزارت کشور و تصویب هیئت دولت معمولان شهرستان خواهد شد.

ستاری با بیان اینکه شهرستان واحدی از تقسیمات کشوری است با محدوده جغرافیایی معین که از به هم پیوستن چند بخش همجوار که از نظر عوامل طبیعی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی واحد متناسب و همگنی را به وجود آورده اند، گفت: شهرستان معمولان به دلیل دارا بودن دهستان های متعدد و بخش های مختلف زمینه شهرستان شدن را دارا است که امیدواریم با موافقت وزارت کشور و تصویب هیئت دولت زمینه رشد و ترقی این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«معمولان» تبدیل به شهرستان می شود

«معمولان» تبدیل به شهرستان می شود