مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-07اقتصادي

اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در اسلامشهر


رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر، گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در اسلامشهر آغاز شد.

- محمد خدامی رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور کارشناسان و بازرسان دامپزشکی در سطح شهرستان اسلامشهر آغاز شد.

خدامی افزود: با توجه به فرا رسیدن روزهای عید سعید نوروز و ماه مبارک رمضان و استقبال بیشتر شهروندان برای استفاده از فرآورده های خام دامی، به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان، نظارت بر تولید و عرضه فرآورده های خام دامی نسبت به گذشته افزایش یافته و به طور روزانه کشتارگاه ها، سردخانه ها، مراکز بسته بندی و عرضه محصولات و فرآورده های خام دامی مورد بازرسی و نظارت بازرسان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت سلامتی شهروندان، بیان کرد: در این طرح تمامی واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی شامل کشتارگاه ها، قصابیها، مرغ و ماهی فروشی ها، رستوران ها، طباخی ها و تمامی مراکز عرضه غذا مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته و با کسانی که بخواهند با سوء استفاده از افزایش تقاضاهای مردم برای تهیه فرآورده های خام دامی، موارد بهداشتی را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در اسلامشهر

اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در اسلامشهر