مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-07سياسي

تبدیل معمولان به شهرستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از تبدیل معمولان به شهرستان خبر داد.

- دکتر بهرام ستاری دستنایی در حاشیه بازدید دکتر وحیدی، وزیر کشور از شهرستان های پلدختر و کوهدشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقدمات تبدیل شدن شهر معمولان به شهرستان فراهم شده است که با موافقت وزارت کشور و مصوبه هیات دولت این شهر به زودی به عنوان شهرستان اعلام خواهد شد.

وی هدف از این امر را ارتقاء شاخص های این شهرستان در راستای محرومیت زدایی برشمرد و با بیان اینکه به زودی با اعلام موافقت وزارت کشور و تصویب هیأت دولت معمولان شهرستان خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهرستان واحدی از تقسیمات کشوری با محدوده جغرافیایی معین است که از به هم پیوستن چند بخش همجوار به لحاظ عوامل طبیعی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی واحد متناسب و همگنی را به وجود آورده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: شهرستان معمولان به دلیل دارا بودن دهستان ها و بخش های مختلف زمینه شهرستان شدن را دارد، امید می رود با موافقت وزارت کشور و تصویب هیأت دولت زمینه رشد و ترقی این منطقه را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به جمعیت این شهر و در نظر گرفتن وضع پراکندگی و اقلیمی موجود در آن شایسته است این امر زودتر تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل معمولان به شهرستان

تبدیل معمولان به شهرستان