مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-07ورزشي

تری اتلون؛ گمنام اما پرطرفدار


سه گانه با نام حرفه ای تری اتلون یکی از ورزش های پرانرژی و دارای پتانسیل با ترکیب سه رشته دومیدانی، شنا و دوچرخه سواری است که عموماً مردم با نام تک ورزش های آن بیشتر آشنا هستند.

- مسابقات تری اتلون نخستین بار با نام سه ورزش وارد دور مسابقات شد.

اما امروز در میان چهار رشته پرطرفدار المپیک قرار گرفته و بهزاد نوبری پور توانست در مسابقات آسیایی جاکارتا -2018 به رتبه چهاردهم دست پیدا کند.

باتوجه به وجود برخی زیرساخت های لازم برای هر یک از رشته های شنا، دو و دوچرخه به نظر می رسد می شود ایران را در جایگاه های بهتری در سطح بین المللی از این رشته دید که این موضوع تلاش مسئولان در رده پایه و استانی را برای آماده کردن ملی پوشان حرفه ای می طلبد.

خبرنگار ایسنا در این خصوص با محمد شرفا، رییس هیئت سه گانه استان اصفهان گفت وگو کرده که در ادامه می خوانید: هیئت سه گانه اصفهان در سال جاری چه اقداماتی در راستای توسعه این ورزش انجام داده است؟ برنامه های سالیانه هیئت های ورزشی براساس تقویم اعلام شده فدراسیون است و بنابر این تقویم، سیاست گذاری می شود.

در سال جاری با وجود اینکه شرایط کرونایی در کشور همچنان ادامه دارد و فعالیت های ورزشی محدود شد، اما تلاش کردیم از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تری اتلون؛ گمنام اما پرطرفدار

تری اتلون؛ گمنام اما پرطرفدار