مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-07ورزشي

واگذاری سکونتگاه غیررسمی به مالکین اعیانی


نمایندگان مجلس به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند تا سکونتگاه های غیررسمی را که قبل از سال 1394 به تصرف اشخاص درآمده است را به مالکین اعیانی واگذار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بر اساس مصوبه مجلس: به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده می شود سکونتگاه غیررسمی که قبل از سال 1394 به تصرف اشخاص درآمده است و بر اساس مصوبه ساخت و ساز صورت گرفته و در حال بهره برداری می باشد را به مالکین اعیانی واگذار نماید، آیین نامه اجرایی این بند سه ماه بعد از لازم الاجرا شدن این قانون به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

وزارت راه و شهرسازی مکلف به ارائه زمین در مناطق کم برخوردار برای احداث پاسگاه و سالن های ورزشی شدنمایندگان مجلس وزارت راه و شهرسازی را مکلف به ارائه زمین در مناطق کم برخوردار برای احداث سالن های ورزشی و سایر مراکز خدماتی کردند.

بر اساس این مصوبه مجلس: وزارت راه و شهرسازی مکلف است زمین مورد نیاز برای احداث پاسگاه، کلانتری، پایگاه و حوزه ­های مقاومت و سالن های فرهنگی ورزشی بسیج و ورزشگاه های پانزده هزار نفری در مناطق محروم را به صورت رایگان در اختیار مراکز متولی در طرح های مسکن مهر، مسکن ملی و طرح های بازآفرینی شهری در مناطق کم برخوردار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری سکونتگاه غیررسمی به مالکین اعیانی

واگذاری سکونتگاه غیررسمی به مالکین اعیانی