مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-07سياسي

میامی نیازمند بانک اطلاعاتی زکات است


فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان نیازمند بانک اطلاعاتی زکات است، گفت: تقدیر از افراد فعال در زمینه زکات، ترغیب کننده جامعه برای این فریضه گرانقدر و والا خواهد بود.

- ، احمد ملایری صبح دوشنبه در جلسه شورای زکات میامی به میزبانی دفتر امام جمعه میامی با بیان اینکه اگر زکات در جامعه اسلامی فراگیر شده و ترویج یابد، به طور قطع شاهد مشکلات اقتصادی نخواهیم بود لذا می بایست بانک اطلاعاتی از زکات در شهرستان درست کرد، تاکید داشت: با تهیه بانک اطلاعاتی از افرادی که زکات پرداخت می کنند، به صورت مطلوب از آنها تقدیر شود تا این امرزمینه ای برای ترغیب دیگر افراد به پرداخت زکات شود.

وی با بیان اینکه پیگیری امور و انتخاب مأمور پیگیری و زمان مراجعه، امری مهم و تأثیر گذار است، تاکید داشت: ادبیات گفتگو و وجاهت مأمور دریافت زکات و نحوه برخورد با تولیدکنندگان بسیار مهم است از سوی دیگر برخورد خوب و عطوفت کلام موجب می شود حتی اگر تولیدکننده وضعیت اقتصادی خوبی نداشته باشد جذب زکات صورت گیرد.

ضرورت اعتماد سازی فرماندار میامی همچنین با بیان اینکه اعتمادسازی یکی از راهکارهای افزایش پرداخت زکات است، ابراز کرد: اگر اعتماد لازم درباره نحوه هزینه کرد زکات در مردم ایجاد شود، ضمن ایجاد آرامش، پرداخت زکات افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میامی نیازمند بانک اطلاعاتی زکات است

میامی نیازمند بانک اطلاعاتی زکات است