مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-07اجتماعي

کاشت 40 هزار نهال به یاد 40 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی کشوراز کاشت 40 هزار نهال به یاد 40 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور در قالب پویش ایران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و نیز روز درختکاری؛ آیین های افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزی، کاشت 40 هزار نهال به یاد 40 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور در قالب پویش ایران سرسبز و نیز نهضت به وقت احسان با اهدای 300 بسته معیشتی و حمایتی به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا،  باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله برگزار شد.

  * آغاز راهیان نور مجازی با حضور 17هزار دانش آموز و فرهنگی در کشور مجتبی باستان در حاشیه این آیین با گرامیداشت اعیاد شعبانیه با اشاره به اردوی راهیان نور به صورت مجازی و حضوری گفت: برخی از استان ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و طبق دستورات ستاد مقابله با کرونا، اردو های راهیان نور حضوری برگزار کردند.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه برخی استان ها نیز به صورت مجازی این اردو را برگزار کردند،گفت: 15 استان راهیان نور مجازی را برگزار کردند که 17 میلیون بازدید از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 40 هزار نهال به یاد 40 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور

کاشت 40 هزار نهال به یاد 40 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور