مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-07دانش

آموزش انتخاب مجلات هدف و ارسال مقالات به مجلات داخلی و خارجی


انجمن علمی دانشجویی باستان شناسی دانشگاه بوعلی سینا همدان، کارگاه آموزشی «بررسی و انتخاب مجلات هدف و مناسب به همراه آموزش ارسال مقالات به مجلات داخلی و خارجی» برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی باستان شناسی دانشگاه بوعلی سینا همدان، کارگاه آموزشی بررسی و انتخاب مجلات هدف و مناسب به همراه آموزش ارسال مقالات به مجلات داخلی و خارجی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس دکتر سید محمدمعین صادقی ـ پژوهشگر پسادکتری دانشگاه ترنسیلوانیا براشوف رومانی، در روزهای 20 و 21 اسفند از ساعت 19:30 تا 21:30 برپا می شود.

شناخت انواع مجلات فارسی و انگلیسی ، رتبه بندی مجلات انگلیسی براساس استانداردهای اسکوپوس و JCR ، فایل های لازم برای ارسال مقاله به مجلات داخلی و خارجی ، آموزش چگونگی ساخت کد کاربری و ارسال مقاله به انواع مجلات داخلی و خارجی ، آماده سازی Title Page ، آشنایی با Cover letter و Graphical abstract ، انتخاب نویسنده مسئول مقاله و شرح وظایف آن ، نحوه ترتیب بندی اسامی نویسندگان در مقاله و نحوه امتیازدهی به هر جایگاه ، نحوه پیگیری آخرین وضعیت مقاله ارسال شده به هر مجله ، نامه پذیرش مقاله و فایل Proof مقاله سرفصل مطالب این کارگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش انتخاب مجلات هدف و ارسال مقالات به مجلات داخلی و خارجی

آموزش انتخاب مجلات هدف و ارسال مقالات به مجلات داخلی و خارجی