مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-07پزشكي

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در همایش کشوری مشارکت های اجتماعی حوزه سلامت، از خدمات موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روز گذشته همایش کشوری نکوداشت مشارکت های اجتماعی حوزه سلامت وزارت بهداشت با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، زالی، رییس دانشگاه، محمودی، مشاور وزیر بهداشت در حوزه مشارکت های اجتماعی، صادقی، مدیر کل سازمان های مردم نهاد و نیکوکاران سلامت وزارت بهداشت و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان کشوری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

در این همایش، از موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) و 16 تشکل دیگر به عنوان تشکل های برتر از بین 700 تشکل سلامت به پاس فعالیت های موثر در مشارکت جمعی و اجتماعی، با حضور وزیر بهداشت و رییس کمیسیون بهداشت و برخی دیگر از مسئولان و نیکوکاران تقدیر شد.

متن تقدیرنامه وزیر بهداشت به شرح ذیل است: موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) خدمات خالصانه جهت جلب رضایت حق تعالی، عرصه ای بیکران است که توفیق عمل به آن رحمت و الطاف الهی را موجب می گردد.

بی شک، تلاش و همت شما در راستای نیل به جامعه ای سالم در این گنبد دوار به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فراروی زندگی شما خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا