مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-07اقتصادي

قیمت بالای آجیل شب عید صدای دبیر اتحادیه را هم درآورد/ استقبال کم مردم برای خرید


دبیر اتحادیه آجیل و خشکبار اصفهان با بیان اینکه از جهت موجودی مشکلی نداریم ولی قیمت ها بالا است، گفت: تا این لحظه نیز استقبال مردم برای خرید آجیل جالب نبوده که علت آن را گرانی اجناس می دانیم و این موضوع هم مردم و هم ما را اذیت می کند.

- علیرضا حمصیان دبیر اتحادیه آجیل و خشکبار اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص قیمت آجیل شب عید اظهار داشت: قیمت برخی اجناس نسبت به سال گذشته افزایش قیمت زیادی داشته است برای مثال پسته حدود 100 تا 120 هزار تومان گران تر و تخمه ژاپنی نیز حدود 2 و نیم تا 3 برابر شده است و دلیل افزایش قیمت تخمه از سمتی به صادرات آن و از سمتی به کاهش کشت باز می گردد.

وی با اشاره به اینکه از جهت موجودی مشکلی نداریم ولی قیمت ها بالا است، یادآور شد: این لحظه نیز استقبال مردم برای خرید آجیل جالب نبوده که علت آن را گرانی اجناس می دانیم و این موضوع هم مردم و هم ما را اذیت می کند.

حمصیان با بیان اینکه آجیل مانند دیگر کالاها نیست که قیمت مصوبی داشته باشد، توضیح داد: آجیل تنوع زیادی دارد و به همین علت نمی توان قیمت خاصی را برای آن اعلام کرد.

دبیر اتحادیه آجیل و خشکبار اصفهان در خصوص نظارت بر قیمت ها خاطرنشان کرد: برای نظارت در حال همکاری با اتاق اصناف هستیم و در کنار بازرسان اتاق، افرادی از سمت صنف با آن ها همراه می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بالای آجیل شب عید صدای دبیر اتحادیه را هم درآورد/ استقبال کم مردم برای خرید

قیمت بالای آجیل شب عید صدای دبیر اتحادیه را هم درآورد/ استقبال کم مردم برای خرید