مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-07سياسي

دشمنی با سپاه نشانگر موفقیت این نهاد انقلابی است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز دشمنان با دشمنی خود نشان دادند سپاه در ماموریت های خود که پاسداری از انقلاب است، بسیار موفق بوده است.

- ، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جمع پاسداران سپاه عاشورا ضمن تبریک روز پاسدار، افزود: امروز افتخار سپاهیان این است که مرید مکتب و راه و شیوه زندگی فردی و اجتماعی امام حسین (ع) هستند؛ مکتبی که متعلق به تمام عالم است.

وی اظهار داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی یک وظیفه مهم و ذاتی برای پاسداران است، چراکه این انقلاب تاکنون برای تثبیت خود هزینه فراوانی داده است و باید پاسداران با همان روحیه انقلابی و جهادی نقش آفرین بوده و از دستاوردهای این انقلاب مردمی به خوبی دفاع کنند.

سرایی یادآور شد: پاسداری از انقلاب اسلامی محقق نمی شود مگر با گوش سپردن و تبعیت محض از فرامین رهبری که امروز تک تک افراد با قلم، علم و هنر خود در جامعه باید گام دوم انقلاب را پیاده سازی کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما آن گونه که باید سپاه و نقش های عملکردی آن را نمی شناسند، کارکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بسیار فراتر از تصورات و دانسته های عام عنوان کرد.

سرایی ادامه داد: سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون با حضور در صحنه های مختلف بیشترین خدمات را به انقلاب اسلامی و مردم ارائه کرده و در دفع دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی با سپاه نشانگر موفقیت این نهاد انقلابی است

دشمنی با سپاه نشانگر موفقیت این نهاد انقلابی است