مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-07اقتصادي

طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی بر محصولات پروتیینی در ایام نوروز اجرا می شود


طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی بر محصولات پروتیینی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، امروز سید محمد آقا میری در نشست خبری از طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی بر محصولات پروتیینی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح از شنبه 14 اسفند آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که آیا این نظارت بر تمام محصولات پروتیینی خواهد بود؟ گفت: برای محصولاتی مانند مرغ، تخم مرغ و گوشت از سر مزرعه تا رسیدن به سفره مردم نظارت خواهد شد، این نظارت بهداشتی است  در کنار آن نظارت می کنیم که مرغداری ها، مرغ  را طی 45 روز به بازار عرضه کنند علاوه بر آن نظارت می کنیم که محصولات پروتیینی از مجرای غیر رسمی توزیع نشود.

رییس سازمان دامپزشکی کشور همچنین به مردم اطمینان داد که تمام انبارها و سردخانه های کشور به اندازه کافی محصولات پروتیینی ذخیره شده و هیچ نگرانی از بابت تامین وجود ندارد.

آقا میری تصریح کرد: ماموران سازمان بهداشتی برای نظارت در ایام تعطیل حضور دارند و کشتارگاه ها هم به جز روز اول که کشیک خواهند داشت بقیه روزها باز خواهند بود همچنین مانور این طرح در استانها از روز شنبه گذشته اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی بر محصولات پروتیینی در ایام نوروز اجرا می شود

طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی بر محصولات پروتیینی در ایام نوروز اجرا می شود