مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-07پزشكي

قدرت خنثی کنندگی واکسن برکت در برابر واریانت های نگران کننده


محقق واکسن ایرانی کوویران برکت از منتشر شدن نتایج مطالعات قدرت خنثی کنندگی این واکسن در برابر واریانت های نگران کننده در نمونه های سرمی افراد واکسینه شده در مجله CMI خبر داد.

- ایسنا/اصفهان محقق واکسن ایرانی کوویران برکت از منتشر شدن نتایج مطالعات قدرت خنثی کنندگی این واکسن در برابر واریانت های نگران کننده در نمونه های سرمی افراد واکسینه شده در مجله CMI خبر داد.

اصغر عبدلی، فناور واکسن کوویران برکت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مقاله ایمنی زایی واکسن کوویران برکت در برابر واریانت های مختلف ویروس کرونا مورد بررسی قرار گرفته است که در این آزمایش تست خنثی سازی واکسن بر روی تعداد 32 فردی که واکسن کوویران برکت دریافت کرده اند، بررسی و نتایج آن گزارش شد.

وی افزود: نتایج این بررسی نشان داد که واکسن کوویران برکت، توانایی خنثی سازی واریانت های آلفا، بتا و دلتا را دارد.

این محقق ایرانی با اشاره به منتشر شدن دو مقاله دیگر در مجلات معتبر بین المللی، گفت: مقاله خنثی کنندگی کوویران در برابر واریانت ها اولین مقاله بررسی شده در فاز بالینی است که نتایج آن حاکی از خنثی کنندگی بالای این واکسن دارد، به طوریکه 90 درصد نمونه ها در برابر نوع ووهان، 87 درصد در برابر واریانت آلفا و بتا و 75 درصد در برابر واریانت دلتا سروپوزیتیو بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت خنثی کنندگی واکسن برکت در برابر واریانت های نگران کننده

قدرت خنثی کنندگی واکسن برکت در برابر واریانت های نگران کننده