مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-07سياسي

شهرداری بوشهر مکلف به فعال کردن سامانه شفافیت شد/تصویب بودجه 1401


سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر از تصویب بودجه سال 1401 شهرداری و سازمان های وابسته خبر داد و گفت: شهرداری بوشهر مکلف به فعال کردن سامانه شفافیت شد.

- ، ایمان زندی نیا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش داریم که با همراهی اعضای شورا، شهردار، کارکنان خدوم شهرداری و دستگاه های مرتبط با مدیریت شهری سال آینده شاهد رقم خوردن اتفاقات بسیار خوب در توسعه و عمران شهری بندر بوشهر باشیم.

وی با اشاره به تصویب بودجه شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: پس از ارسال لایحه بودجه شهرداری به شورا این لایحه برای بررسی به کمیسیون برنامه و بودجه شورا ارجاع شد که پس از نشست های کارشناسی متعدد در این کمیسیون و سایر کمیسیون های شورا لایحه بودجه برای تصویب نهایی به صحن شورا ارسال شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: بودجه سال آینده شامل 40 درصد جاری و 60 درصد عمرانی است که توسعه متوازن محلات و تکمیل پروژه های شاخص از اولویت های بودجه سال آینده شهرداری بندر بوشهر خواهد بود.

وی تاکید کرد: بخشی از منابع اجرای پروژه های عمرانی شهرداری از محل فروش اموال مازاد شهرداری، اوراق مشارکت و سرمایه گذاری در بخش های گردشگری است.

آسفالت معابر در اولویت است زندی نیا با اشاره به پروژه های شاخص عمرانی خاطرنشان کرد: اختصاص 35 میلیارد تومان برای آسفالت معابر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بوشهر مکلف به فعال کردن سامانه شفافیت شد/تصویب بودجه 1401

شهرداری بوشهر مکلف به فعال کردن سامانه شفافیت شد/تصویب بودجه 1401