مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-07سياسي

تک آهنگ «نغمه کهن» دردسترس مخاطبان قرار گرفت


تک آهنگ «نغمه کهن» اثری برای ساز سه تار با همراهی ضرب زورخانه در دستگاه چهارگاه به آهنگسازی ستاره احمدی و همراهی علی حسین زاده در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- به نقل از امور رسانه ای پروژه، نغمه کهن برای سه تار به همراهی ضرب زورخانه در دستگاه چهارگاه، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

این در حالی است که نوازنده سه تار و آهنگساز این اثر ستاره احمدی است و علی حسین زاده (قهرمان) به عنوان نوازنده ضرب زورخانه به هنرنمایی پرداخته است.

مولف این قطعه درباره پروژه نغمه کهن توضیح می دهد: ضبط سه تار و میکس و مستر توسط فواد سمیعی دراستودیو المپیک تهران و ضبط ضرب زورخانه توسط مجید دهقان در استودیو پژواک یزد انجام شده است.

این کار در دستگاه چهارگاه ساخته شده است، چهارگاه قدمت زیادی در این مرز و بوم دارد و به خوبی می تواند فرهنگ و تاریخ ایران را به تصویر بکشد.

تمام تلاش ام برای ساخت این اثر شنیده شدن نغمه هایی بوده که مدتیست به فراموشی سپرده شده اند و همچنین ضرب زورخانه و فرهنگ پهلوانی که ما ایرانیان بسیار با این فرهنگ پیوند داشته ایم.

ویدیوهای این اثر در شهر تاریخی یزد فیلم برداری شده، چرا که یزد یکی از مراکز مهم فرهنگی و تاریخی ماست و پیوند بسیاری با فضای کاری این اثر داشت، ناگفته نماند که تمام تلاشم، نشان دادن هنر، تاریخ و فرهنگ ما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک آهنگ «نغمه کهن» دردسترس مخاطبان قرار گرفت

تک آهنگ «نغمه کهن» دردسترس مخاطبان قرار گرفت