مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-07بين الملل

برنامه نیوزیلند برای اعمال تحریم های اقتصادی علیه روسیه


دولت نیوزیلند امروز (دوشنبه) اعلام کرد، برنامه دارد تا با تسریع روند تصویب یک قانون جدید، دست به اعمال تحریم های اقتصادی جدید علیه روسیه از بابت حمله به اوکراین بزند.

- دولت نیوزیلند امروز (دوشنبه) اعلام کرد، برنامه دارد تا با تسریع روند تصویب یک قانون جدید، دست به اعمال تحریم های اقتصادی جدید علیه روسیه از بابت حمله به اوکراین بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، برخلاف بسیاری از کشورهایی که تاکنون علیه روسیه تحریم هایی را اعمال کرده اند، قوانین موجود در نیوزیلند به آن اجازه نمی دهد تحریم های معناداری را مگر اینکه بخشی از یک تلاش گسترده تر سازمان ملل باشد، اعمال کند.

برخورداری روسیه از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل نیز به این ترتیب برای نیوزیلند در مسیر اعمال تحریم محدودیت ایجاد می کند.

جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند گفت که قانون جدیدی به دولتش اجازه می دهد تا افراد، شرکت ها و دارایی های مرتبط با کسانی که در روسیه در این حمله دخیل هستند، از جمله الیگارش ها را هدف قرار دهد.

این به نیوزیلند اجازه می دهد تا دارایی های طرف های هدف گرفته شده را مسدود کند و ورود قایق های تفریحی یا هواپیماهای آنها را ممنوع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نیوزیلند برای اعمال تحریم های اقتصادی علیه روسیه

برنامه نیوزیلند برای اعمال تحریم های اقتصادی علیه روسیه