مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-07سياسي

سمن های استان بوشهر توانمندسازی می شوند


مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: سازمان های مردم نهاد استان بوشهر توانمندسازی می شوند.

- ، سید عباس موسوی نژاد صبح دوشنبه در نشست با مدیر بنیاد نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف هستند که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور کیفی سازی فعالیت سازمان های مردم نهاد در استان بوشهر دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر برنامه هایم تنوعی را در دستور کار خواهند داشت.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ادامه داد: از برنامه های مهم این دفتر می توان به بررسی و شناسایی خصوصیات فرهنگی، اجتماعی و رفاهی استان و تحقیق پیرامون مسائل و مشکلات و آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا می توان از ظرفیت بنیاد نخبگان در همفکری و ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم در راستای ارتقا سطح فرهنگ در جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان بهره برد.

موسوی نژاد با تاکید بر تعامل بیشتر بین دفتر امور اجتماعی و بنیاد نخبگان استان در زمینه تشویق و ارتقا کیفی سازمان های مردم نهاد افزود: این دفتر در نظر دارد با همکاری بنیاد نخبگان از طریق برگزاری استارتاپ های تخصصی و دوره های آموزشی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن های استان بوشهر توانمندسازی می شوند

سمن های استان بوشهر توانمندسازی می شوند