مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-07بين الملل

تحرکات ترکیه در عراق تهدیدآمیز است/ لزوم پایان اشغالگری


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در سخنانی اظهار داشت: تحرکات ترکیه در عراق تهدیدآمیز است و اگر سران این کشور دست از تجاوز برندارند، وارد فاز نظامی خواهیم شد.

- به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء ، نصر الشمری سخنگوی این جنبش مقاومت اسلامی در سخنانی ضمن تأکید بر رویارویی علنی با آمریکا، تصریح کرد: ما وارد ساختن ضربات قدرتمند به پایگاه های اشغالگران را به فال نیک می گیریم و تا زمانی که دولت ایالات متحده به حاکمیت عراق احترام نگذارد، اینگونه اقدامات را تداوم خواهیم بخشید.

وی همچنین از به روزرسانی امکانات و تسلیحات مقاومت عراق خبر داد و افزود: از همه نیروهای اشغالگر می خواهیم که خاک ما را ترک کنند.

هر عراقی شریفی که برای دفاع از خود عملیاتی ضد اشغالگران انجام دهد، مورد حمایت ما خواهد بود.

الشمری با انتقاد شدید از اشغالگری و تحرکات تهدیدآمیز ارتش ترکیه، هشدار داد: احداث پایگاه های نظامی از سوی ارتش اشغالگر ترکیه، ملت عراق را به واکنش وامی دارد.

ما علاقه ای به جنگ با ترکیه نداریم، ولی اگر اردوغان به تجاوز اصرار داشته باشد، گزینه ای جز دفاع از سرزمین مان نخواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسائل داخلی عراق پرداخت و گفت: باید توجه داشته باشیم که هر نیروی مسلحی در عراق، فقط مجاز است که در راستای دفاع از باورها، مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات ترکیه در عراق تهدیدآمیز است/ لزوم پایان اشغالگری

تحرکات ترکیه در عراق تهدیدآمیز است/ لزوم پایان اشغالگری