مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-07سياسي

امنیت و آسایش امروز نتیجه ایثارگری و جانفشانی جانبازان است


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز شاهد امنیت و آسایش در هر نقطه از میهن اسلامی هستیم، باید قدردان زحمات و جان فشانی جانبازان عزیز باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر دوشنبه در دیدار با جانبازان در یاسوج افزود: جانبازان مایه سربلندی و افتخار ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی بیان کرد: ما هرگز نمی توانیم جای خانواده های فداکار آنان باشیم زیرا آنان کاری جهادی کردند و تک تک ما مدیون خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی جانبازان هستیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: دفاع از میهن اسلامی و حفظ دین و نظام برای جانبازان و ایثارگران از بسیاری امور مهم تر بود.

وی تصریح کرد: ما مدیون این عزیزان هستیم و باید تلاش کنیم با خدمت بیشتر و صادقانه پاسخگوی ایثارگری های این قشر معظم باشیم.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و حق بزرگی به گردن ملت بزرگ ایران داشته و دارند و باید مشکلات آنان بررسی و مرتفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، به همراه جمعی از مدیران استانی با جانبازان سرافراز زلفعلی رستگار ، شیرزاد رامش و حمید آغاز که جانبازان هفتاد درصد دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هستند، به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آسایش امروز نتیجه ایثارگری و جانفشانی جانبازان است

امنیت و آسایش امروز نتیجه ایثارگری و جانفشانی جانبازان است