مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-07سياسي

ضرورت جلوگیری از اتخاذ تصمیمات جزیره ای در دانشگاه/تلاش برای ایجاد دانشکدگان جدید


رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه به دنبال این هستیم که اختیارات ستاد دانشگاه تفویض شود، گفت: در فرآیند این تفویض اختیارات باید نظارت کامل اعمال شود تا از تصمیمات جزیره ای جلوگیری شود.

- رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه به دنبال این هستیم که اختیارات ستاد دانشگاه تفویض شود، گفت: در فرآیند این تفویض اختیارات باید نظارت کامل اعمال شود تا از تصمیمات جزیره ای جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی در نشست شورای دانشگاه تهران که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، با اشاره به حضور دانشکدگان و دانشکده های مستقل در ساختار صف دانشگاه تهران، گفت: نظر طراحان ایجاد دانشکدگان جدید در دانشگاه تهران این است که توازن مناسبی حتی بین دانشکده های مستقل با یکدیگر وجود ندارد و از طرفی، چندپارچگی هم مورد نقد کارشناسی است.

وی تحقق ایده های نو در دانشگاه را مستلزم بازآرایی و تحول ساختاری و واگذاری اختیارات ستاد دانشگاه دانست و افزود: این بازآرایی باید مبتنی بر مطالعه و مشورت باشد.

بنابراین اقدامات بالا به پایین و توسعه دستوری و تصنعی، جایگاهی در این بازآرایی ندارد.

رییس دانشگاه تهران، با یادآوری اینکه یکی از مولفه های دانشگاه کارآفرین، توسعه میان رشته ای ها است، خاطرنشان کرد: بررسی این موضوع که دانشکده های مشابه ذیل یک چتر (دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلوگیری از اتخاذ تصمیمات جزیره ای در دانشگاه/تلاش برای ایجاد دانشکدگان جدید

ضرورت جلوگیری از اتخاذ تصمیمات جزیره ای در دانشگاه/تلاش برای ایجاد دانشکدگان جدید