مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-07سياسي

کسب دو رتبه برتر در جشنواره خوارزمی توسط پژوهشگران پژوهشگاه فضایی


به گفته رییس پژوهشگاه فضایی ایران، جوانان متخصص پژوهشگاه در سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی با کسب دو رتبه برتر در این جشنواره، خوش درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین صمیمی، رییس پژوهشگاه فضایی ایران بابیان این خبر گفت: جوانان متخصص و متعهد پژوهشگاه توانسته اند در دو سال پیاپی، رتبه های ارزشمندی را در این جشنواره بین المللی کسب کنند.

وی ادامه داد: در سی و چهارمین دوره دو رتبه برتر در طرح های توسعه ای و پژوهش های کاربردی و در این جشنواره نیز رتبه دوم نوآوری با عنوان طراحی و ساخت بستر آزمون بارگذاری فشار صوت و رتبه دوم پژوهش های کاربردی با عنوان آشکارساز قابل حمل ترکیبات شیمیایی ممنوعه برای ارتقای امنیت اجتماعی به پژوهشگاه فضایی ایران اختصاص یافت.

رییس پژوهشگاه فضایی ایران درباره طرح طراحی و ساخت بستر آزمون بارگذاری فشار صوت گفت: مطابق استاندارد بین المللی ECSS، انجام آزمون بارگذاری آکوستیک محیط بازتابنده به عنوان یکی از آزمون های محیطی مشروط به وجود شرایطی از قبیل میزان آلودگی صوتی بخش داخلی فیرینگ حامل، الزام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دو رتبه برتر در جشنواره خوارزمی توسط پژوهشگران پژوهشگاه فضایی

کسب دو رتبه برتر در جشنواره خوارزمی توسط پژوهشگران پژوهشگاه فضایی