مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-07سياسي

اقتدار و امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون جانبازان هستیم


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به از خودگذشتگی ایثارگران و جانبازان، گفت: اقتدار و امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون جانبازان هستیم.

- ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر دوشنبه به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در راستای برنامه علمدار حماسه با محمدرضا عبدالله پور جانباز 50 درصد، حمید مقدسی جانباز 70 درصد و محسن شافعی جانباز 55 درصد دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه رشت ضمن تبریک این روز مبارک، اظهار کرد: استان گیلان 22 هزار جانباز دارد که وجود این عزیزان مایه افتخار و مباهات برای این استان است.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه جانبازان تکریم شده خدای تبارک و تعالی، پیامبر گرامی اسلامی (ص) و اهل بیت هستند، افزود: قدردان تلاش های مجاهدانه جانبازان عزیز هستیم که جان خود را تقدیم راه خدا کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز مقتدرانه مانند خورشید در دنیا می درخشد، تصریح کرد: جانبازان مانند شمع می سوزند و در سایه این سوختن جامعه به امنیت و آرامش می رسد.

آیت الله فلاحتی با قدردانی از صبر و تحمل خانواده های جانبازان، بیان کرد: افتخار می کنیم چنین شخصیت های مجاهدی را در جامعه داریم و خداوند ما را شاکر این نعمت ها قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار و امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون جانبازان هستیم

اقتدار و امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون جانبازان هستیم