مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-07سياسي

راه اندازی «دوکوهه» فرهنگ و هنر بانوان در قزوین


در مرکز رشد حوزه هنری قزوین تلاش داریم یک «دوکوهه» برای بانوان ایجاد کنیم که مانند پادگانی در عرصه کنشگری و مدیریت فرهنگ، - ایسنا/قزوین رییس حوزه هنری استان قزوین گفت: در مرکز رشد حوزه هنری قزوین تلاش داریم یک دوکوهه برای بانوان ایجاد کنیم که مانند پادگانی در عرصه کنشگری و مدیریت فرهنگ، رسانه و هنر عمل کند، در واقع بن مایه مرکز بانوان حوزه هنری قزوین توسعه مدیریت منابع انسانی و توسعه کنشگری است.

محمدرضا امامقلی در مراسم اختتامیه دوره تربیت آیتم ساز تلویزیونی که امروز 16 اسفند در حوزه هنری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حوزه بانوان تاکنون مرکز رشدی در عرصه هنر نداشتیم، برای اولین بار در سطح کشور مرکز رشد هنری بانوان در حوزه هنری استان راه اندازی شده است.

وی افزود: پیش ازاین برای بانوان 18 تا 25 سال مرکز هنری به این سبک نداشتیم، در این مرکز رشد تلاش داریم یک دوکوهه برای بانوان ایجاد کنیم که مانند پادگانی در عرصه کنشگری و مدیریت فرهنگ، رسانه و هنر عمل کند، در واقع بن مایه مرکز بانوان حوزه هنری قزوین توسعه مدیریت منابع انسانی و توسعه کنشگری است.

رییس حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد: تلاش داریم در این دوره های تربیتی، مدیران بانو تربیت کنیم، همچنین تربیت بانوان کنشگر بخشی دیگر از فعالیت های این مرکز است، بانوانی که بتوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «دوکوهه» فرهنگ و هنر بانوان در قزوین

راه اندازی «دوکوهه» فرهنگ و هنر بانوان در قزوین