مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-07سياسي

رسالت مهم رسانه در حمایت از تولید و کالای ایرانی


مدیرعامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام جم گفت: حمایت از تولید، دارای وجوه مختلف است که یک بخش آن حمایت رسانه ای و تبلیغاتی است و در این باره، رسانه رسالتی مهم بر عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مراد عنادی در نشست خبری طرح نشان ایرانی برتر که امروز در موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام جم برگزار شد، اظهار داشت: طرح نشان ایرانی برتر، کار خوب و پسندیده ای در حمایت از تولید ایرانی و ترویج فرهنگ ایرانی کالای ایرانی بخر است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولان نظام حمایت از تولید بوده است، افزود: نامگذاری سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری تحت عناوین اقتصاد مقاومتی، تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها و غیره، در این راستا بوده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام جم بیان داشت: در اقتصاد، تولید پایه و اساس اقتدار کشور است، بنابراین حمایت از تولید و عبور از صنایع مونتاژ برای کشور ما که در یک دهه اخیر نه تنها با تحریم بلکه با جنگ اقتصادی مواجه بوده، امر مهمی است.

  وی با اشاره به شدت یافتن تحریم های آمریکا علیه ایران از سال 97 به بعد گفت: بنابراین در سال های اخیر بر حمایت از تولید داخلی نیز تاکید بیشتری شده است و مقام معظم رهبری نیز بارها نسبت به این موضوع تاکید داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت مهم رسانه در حمایت از تولید و کالای ایرانی

رسالت مهم رسانه در حمایت از تولید و کالای ایرانی