مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-07سياسي

اجرای فاز دوم طرح توسعه حرم حسینی به ایران واگذار شد


جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از واگذاری عملیات اجرای فاز دوم طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) به مهندسان، استادکاران و هنرمندان ایرانی خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، مجید نامجو جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: با عنایت اهل بیت علیهم السلام و با توجه به موفقیت مهندسان، کارگران و استادکاران ایرانی در اجرا و پیشرفت فاز نخست از طرح جامع توسعه حرم مطهر امام حسین (ع)، تولیت آستان قدس حسینی، تصمیم گرفت عملیات اجرایی فاز دوم این طرح را نیز به ایرانیان واگذار کند.

وی با بیان اینکه بزودی کلنگ اجرای فاز دوم توسعه حرم مطهر حسینی به زمین زده خواهد شد گفت: این طرح با زیربنای 100 هزارمترمربع در دوطبقه در زیر زمین احداث می شود.

نامجو افزود: فاز دوم طرح توسعه حرم مطهر حسینی مزین بنام صحن امام حسن (ع) شامل فضای زیارتی، خدماتی و اداری است که در ضلع جنوب غربی باب القبله حرم مطهر قرار دارد.

جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: 70 درصد از مساحت صحن امام حسن (ع) به فضای زیارتی و عبادی اختصاص یافته و مابقی مربوط به بخش مهمانسرا و ساختمان جدید اداری حرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم طرح توسعه حرم حسینی به ایران واگذار شد

اجرای فاز دوم طرح توسعه حرم حسینی به ایران واگذار شد