مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-07بين الملل

نجباء: درصورت ادامه تجاوزات ترکیه وارد فاز نظامی می شویم


سخنگوی جنبش نجبای عراق گفت که اگر رییس جمهور ترکیه به ادامه تجاوزات این کشور به شمال عراق اصرار ورزد، این جنبش وارد فاز نظامی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، نصر الشمری سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در نطقی تلویزیونی به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: رهبری مقاومت، سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را مناسبتی برای تجلیل از مجاهدان جانباز تعیین کرده است و ما در مقاومت اسلامی، به برادران رزمنده جانبازمان افتخار می کنیم.

نصر الشَمَّری با اشاره به فضاسازی ها علیه جانبازان و ایثارگران مقاومت، گفت: آن ها همچنان به ازخودگذشتگی و مجاهدت شان ادامه می دهند؛ رزمندگانی که نه فقط برای اعتقاد خودشان، بلکه برای حفظ آرامش منطقه و دفاع از امنیت ملی عراق پا به عرصه جهاد گذاشتند.

وی در ادامه این سخنرانی ضمن تأکید بر رویارویی علنی با آمریکا، تصریح کرد: ما وارد ساختن ضربات قدرتمند به پایگاه های اشغالگران را به فال نیک می گیریم و تا زمانی که دولت ایالات متحده به حاکمیت عراق احترام نگذارد، اینگونه اقدامات را تداوم خواهیم بخشید.

سخنگوی نُجَباء همچنین از به روزرسانی امکانات و تسلیحات مقاومت عراق خبر داد و افزود: از همه نیروهای اشغالگر می خواهیم که خاک ما را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجباء: درصورت ادامه تجاوزات ترکیه وارد فاز نظامی می شویم

نجباء: درصورت ادامه تجاوزات ترکیه وارد فاز نظامی می شویم