مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-07سياسي

آیت الله سعیدی: مماشات با افراد ناکارآمد ظلم به مردم است


نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیران در سطوح مختلف باید برای حل مشکلات مردم همراه شوند وگرنه باید تغییر کنند، گفت: مماشات با زیرمجموعه ای که در مسیر رفع مشکلات مردمی همراهی نمی کند ظلم به مردم است زیرا مردم خط قرمز ما هستند و باید مشکلاتشان رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست هم اندیشی ائمه جمعه استان قم با حضور آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر مدیرکل صدا وسیما استان و  احمدحاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری در دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قم برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: با تلاشی که استاندار قم و تیم جدید اجرایی در استان دارند و کمک دیگر مسئولان هر روز باید مشکلی از مشکلات از پیش روی مردم برداشته شود.

وی با بیان اینکه نیروهای زیرمجموعه نیز باید برای حل مشکلات مردم همراه شوند وگرنه حتما باید عوض شوند، گفت: مماشات با زیرمجموعه ای که در مسیر رفع مشکلات مردم همراهی نمی کند ظلم به مردم است زیرا گاهی وقت ها مماشات در امور شخصی است که به خود افراد مربوط است اما در مورد موضوعی که به مردم بر می گردد نباید مماشات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: مماشات با افراد ناکارآمد ظلم به مردم است

آیت الله سعیدی: مماشات با افراد ناکارآمد ظلم به مردم است