مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-07سياسي

صادرات دانش فنی تولید کف پوش های بتنی به کشورهای آفریقایی


مدیر مرکز نوآوری و فناوری های نوین شرکت آبتون ایران با اشاره به شرایط صادرات تولیدات این مجموعه به سایر نقاط جهان، گفت: با همکاری ستاد نانو و معاونت علمی ریاست جمهوری چند سفر به کشورهای آفریقایی انجام شد برای راه اندازی تولید کف پوش های بتنی که بسیار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سعید بزرگمهر، مدیر مرکز نوآوری و فناوری های نوین شرکت آبتون ایران، در حاشیه دومین رویداد استارتاپی البرز که در این مجموعه برگزار شد، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به سابقه 40 ساله این مجموعه، گفت: حدود 3 سال است که در زمینه دانش بنیان فعالیت خود را آغاز کرده ایم و موفق شده ایم تا باهمکاری پارک علم وفناوری البرز مرکز نوآوری صنعت ساختمان و بتن را راه اندازی کنیم.

مدیر مرکز نوآوری و فناوری های نوین شرکت آبتون ایران با اشاره به اینکه در این مرکز از ایده و طرح های فناورانه حمایت کافی صورت خواهد گرفت، ادامه داد: در این راستا مشاوره به صاحبان ایده، تخصیص فضا و امکانات در اختیار آن ها قرار خواهیم داد و این افراد به صندوق نوآوری و شکوفایی وصل خواهند شد تا از دیگر حمایت های مالی نیز برخوردار شوند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حمایت از پایان نامه دانشجویان و طرح های نوآورانه این قشر در راستای همکاری با دانشگاه ها نیز در دستورکار قرار دارد که در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات دانش فنی تولید کف پوش های بتنی به کشورهای آفریقایی

صادرات دانش فنی تولید کف پوش های بتنی به کشورهای آفریقایی