مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-07اجتماعي

300 کلاس جبرانی برای دانش آموزان ابتدایی سمنان برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: در قالب طرح جبران و تثبیت آموزش و یادگیری 300 کلاس جبرانی برای دانش آموزان ابتدایی استان برگزار می شود.

- ، با بیان اینکه به جز مهدی شهر و سرخه که از لحاظ کرونایی در شرایط قرمز هستند بقیه شهرستان های استان سمنان یا نارنجی و یا زرد هستند، تاکید کرد: در مناطق نارنجی و زرد شامل سمنان، دامغان، شاهرود، میامی، گرمسار و آرادان آموزش ها از اول هفته جاری به صورت حضوری به دانش آموزان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه البته این آموزش ها کاملاً با رعایت نوبت بندی و شیوع نامه های بهداشتی آغاز شده است، تاکید کرد: در شهرستان های دارای شرایط قرمز کرونایی کلاس ها به صورت مجازی است البته در همین شهرستان ها هم مدارس روستایی و عشایری که کم جمعیت هستند، به صورت حضوری کلاس های درسی خود را برگزار می کنند اما دروس در کلاس های پرجمعیت در درون شهرهای قرمز به صورت مجازی برگزار می شود.

آموزش عملی فنی و حرفه ای حضوری خواهد بود مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تاکید کرد: در بخش عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش فارغ از نوع رنگ بندی، همه کلاس ها حضوری برگزار می شود چرا که اولاض نمی توان آموزش عملی را از طریق مجازی انجام داد و ثانیاً تعداد هنرجویان و دانش آموزان اندک و کارگاه ها و سوله های ما بسیار بزرگ و دارای سق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 کلاس جبرانی برای دانش آموزان ابتدایی سمنان برگزار می شود

300 کلاس جبرانی برای دانش آموزان ابتدایی سمنان برگزار می شود