مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-07دانش

سرای نوآوری صنایع خلاق دانشگاه آزاد افتتاح شد


سرای نوآوری صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سورنا ستاری در این مراسم که امروز دوشنبه، 16 اسفندماه در محل ساختمان سابق دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی برگزار شد، ضمن تشکر از یکی از شتابدهنده ها اظهار کرد: توسعه فرهنگ یک امر ضروری است و هیچ موضوعی نمی تواند مانند این مولفه مهم باشد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه دانشگاه آزاد در نگرش خود تغییر ایجاد کرده است، تصریح کرد: این مرکز آموزشی تلاش می کند منابع درآمدی خود را از محل توسعه تکنولوژی، ایده و خلاقیت به دست آورد و به شهریه وابسته نباشد.

دانشگاه آزاد در این زمینه عملکرد خوبی دارد.

وی با اشاره به ضرورت تغییر نگرش دانشگاه های دولتی، گفت: این مراکز آموزشی باید به کسب درآمد از توسعه تکنولوژی و فناوری توجه کنند و متکی به تخصیص بودجه نباشند.

ستاری ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد به واسطه پرداخت شهریه به عرصه کارآفرینی قدم می گذارند، چرا که مجبور به تامین هزینه های تحصیلی خود هستند.

دانشگاه آزاد به دنبال تحول است دکتر محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد نیز در این مراسم اظهار کرد: اتفاق مبارکی رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای نوآوری صنایع خلاق دانشگاه آزاد افتتاح شد

سرای نوآوری صنایع خلاق دانشگاه آزاد افتتاح شد