مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-07سياسي

ضرورت نظارت مستمر مراکز بهداشت بر محیط های کار


رییس مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر مراکز بهداشت بر محیط های کار گفت: بر حسب وظیفه از قشر زحمت کش کارگر حمایت های لازم را خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، تعدادی از کارگران اخراجی یکی از شرکت های تولیدی چهارمحال و بختیاری که بیش از 3 سال پیگیر احقاق حق و حقوق خود بوده اند و با تلاش و پیگیری بسیار به نتایج مطلوبی رسیده اند با حضور در ساختمان مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد از تلاش ها و پیگیری رییس مرکز بهداشت شهرکرد برای وصول حق و حقوق خود تقدیر کردند.

داریوش کاویانی یکی از این کارگران در این جلسه با تقدیر از رییس مرکز بهداشت شهرکرد برای اظهارنظرهای عادلانه و پیگیری های مجدانه گفت: امیدواریم همه مدیران و مسؤولان با در نظر گرفتن عدالت و رعایت کامل دستورالعمل های قانونی از قشر کارگری استان حمایت کنند.

حسن رجبی رییس مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد نیز با بیان اینکه چرخ صنعت و تولید مملکت به واسطه زحمات کارگران این مرز و بوم می چرخد، گفت: در همه محیط های کاری برخی تنش ها از جمله تنش های شیمیایی، فیزیکی و ایمنی وجود دارد که از جمله وظایف مراکز بهداشت نظارت بر محیط های کار و بررسی راهکارهای کاهش تنش های محیط کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت مستمر مراکز بهداشت بر محیط های کار

ضرورت نظارت مستمر مراکز بهداشت بر محیط های کار