مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-07سياسي

مشارکت 100 خانواده قمی در اطعام نیازمندان


گروهی از جوانان هم زمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه در اقدامی ابتکاری، 100 خانواده را در طبخ غذای گرم برای توزیع میان خانواده های کم برخوردار استان قم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، به مناسبت فرارسیدن اعیاد ماه مبارک شعبان جوانان محله صفاشهر قم در قالب گروه جهادی فرهنگی سفینهالنجاه، ایستگاه صلواتی چندمنظوره ای برپا کردند.

حسین کیومرثی مسئول گروه جهادی فرهنگی سفینهالنجاه در گفت و گو با خبرنگار فارس بیان کرد: این گروه جهادی فرهنگی از سه سال پیش فعالیت خود را با برپایی ایستگاه های صلواتی به صورت مناسبتی، توزیع بسته ارزاق به صورت فصلی، طبخ و توزیع غذای گرم، توزیع شیرینی در اعیاد میان خانواده های کم برخوردار، توزیع اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان و آماده سازی صحنه رایگان برای هیئات مذهبی آغاز کرده است.

وی در رابطه با فعالیت های این گروه در ماه شعبان امسال اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن میلاد باسعادت امام حسین (ع) بیش از 750 پرس غذای گرم در طرح طبخ غذا توسط مادران خانه دار میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

کیومرثی اضافه کرد: ایستگاه صلواتی گروه جهادی فرهنگی سفینهالنجاه نیز با پذیرایی از رهگذران، شابلون زنی خودروها، توزیع پیکسل ، نورافشانی به صورت گسترده، اجرای گروه سرود و مولوی خوانی همزمان با شب میلاد حضرت ابوالفضل (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 100 خانواده قمی در اطعام نیازمندان

مشارکت 100 خانواده قمی در اطعام نیازمندان