مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-07سياسي

عبور از حالت بن بست گذشته / احیای فعالیت قطار نخجوان - جلفا- مشهد


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان با تأکید بر احیای فعالیت قطار در مسیر نخجوان به جلفا تا مشهد، گفت: مردم نخجوان هم از این کار استقبال می کنند و باید این فرصت را غنیمت بشماریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیداحمد حسینی در جریان بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پایانه مرزی جلفا، با بیان اینکه با شرایط جدیدی در منطقه مواجه هستیم، اظهار کرد: از حالت بن بست گذشته عبور کرده ایم و تحولات جدیدی در حوزه حمل ونقل در منطقه رخ داده است.

  وی افزود: مردم کشورهای همسایه علاقه زیادی به رفت وآمد به ایران دارند و استان های مرزی باید زیرساخت های خود را برای تردد آسان اتباع این کشورها فراهم کنند.

  وی با تأکید بر احیای فعالیت قطار در مسیر نخجوان به جلفا تا مشهد، گفت: مردم نخجوان هم از این کار استقبال می کنند و باید این فرصت را غنیمت بشماریم.

  حسینی همچنین با بیان اینکه باید گردشگری سلامت را جدی بگیریم، افزود: شیوه نامه های گردشگری سلامت در آذربایجان شرقی تعبیه شود تا گردشگران بتوانند خدمات درمانی را بدون مشکل دریافت کنند.

  استاندار آذربایجان شرقی همچنین پس از این بازدید در جلسه کارگروه ویژه مرزی حضور یافت و مسائل و مشکلات پایانه های مرزی شهرستان جلفا را بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از حالت بن بست گذشته / احیای فعالیت قطار نخجوان - جلفا- مشهد

عبور از حالت بن بست گذشته / احیای فعالیت قطار نخجوان - جلفا- مشهد