مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-07سياسي

برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیش از اعزام این کاروان در جمع دانشجویان، - جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز پس از دو سال وقفه در برگزاری اردوی راهیان نور به دلیل همه گیری بیماری کرونا، با شرکت در اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیش از اعزام این کاروان در جمع دانشجویان، گفت: ماه رجب فرصت مناسبی برای نزدیکی به خداوند است؛ آن زمان که باران رحمت الهی فروریزد، همه بندگان را بهره مند می کند و برپایی این اردوی معنوی نیز راهی برای نزدیکی هرچه بیشتر به خداوند است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به رشادت های هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: در روزهای نخستین جنگ، مردم خرمشهر و آبادان با کمترین تجهیزات به جنگ دشمن تا بن دندان مسلح رفتند و این حماسه را در تاریخ جهان به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: همه ی ما از ماجرایی که در اروپا رخ داده است مطلع هستیم؛ فارغ از چرایی این رخداد می بینم که ارتش یک کشور بدون مقاومت وارد خاک کشوری دیگر می شود و پیشروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز