مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-07ورزشي

برنامه ریزی توسعه مندانه بدون داشتن اطلاعات کارآمد نیست


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد: برای داشتن برنامه ریزی توسعه مندان حتما باید اطلاعات کارآمدی در اختیار داشته باشیم.

- ، مهدی حیدری ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه ماموریت این فدراسیون بسیار حیاتی بوده و از این رو آموزش رکن اصلی برنامه های ما به شمار می رود، اظهار کرد: وقتی پای جان انسان ها در میان باشد، بی تردید حساسیت کار بیش از پیش نمایان خواهد شد.

وی بزرگ ترین افتخار فدراسیون نجات غریق و غواصی را نجات جان انسان ها برشمرد و افزود: برای اینکه بتوانیم در این راه وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم، مقوله آموزش را جزو اولویت های خود قرار داده ایم.

حیدری در ادامه از آموزش نجات غریق 33 هزار معلم ورزش در کشور خبر داد و با یادآوری اینکه این تعداد معلم نیز آموزش 4.

5 میلیون دانش آموز را بر عهد خواهند داشت، خاطرنشان کرد: کار آموزش به همین جا ختم نشده و دانش آموزان نیز به عنوان سفیران این فدراسیون در خانواده ها به ترویج این امر همت خواهند گمارد.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به مجمع انتخابات هیئت زنجان که بعد از برگزار سه دور به سرانجام رسید، عنوان کرد: وقتی انتخاباتی به دورهای بعدی کشیده می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی توسعه مندانه بدون داشتن اطلاعات کارآمد نیست

برنامه ریزی توسعه مندانه بدون داشتن اطلاعات کارآمد نیست