مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-07اقتصادي

نقدی بر طرح جهش تولید مسکن


با این تغییرات تنها وظیفه مشاوران املاک معرفی موجر و مستأجر و یا فروشنده و خریدار به یکدیگر است و درآمدشان نیز صرفا دریافت حق واسطه گری خواهد بود که البته همان نیز همچنان جذابیت خاص خود را برای عده ای خواهد داشت ولی چنانچه فردی بخواهد از ساخت و ساز و یا .

- خبرگزاری فارس ـ قائم شریعتی ـ چندی پیش نمایندگان مجلس قانونی  تحت عنوان جهش تولید مسکن به تصویب رساندند و دولت سیزدهم نیز بارها بر این موضوع و تولید سالانه یک ملیون مسکن تحت عنوان نهضت ملی مسکن تاکید نموده است.

اخیرا شهرداری تهران نیز ابتکار عمل بسیار خوبی داشته و با تشکیل قرارگاه مسکن و امضای تفاهم نامه با بنیاد مسکن و وزارت مسکن، راه و شهرسازی ساخت مسکن و احیاء بافت های فرسوده با اولویت مناطق جنوب و کم برخوردار جهت تامین مسکن مردم به ویژه اقشار محروم و مستضعف را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین برای ساماندهی بازار مسکن از مدتی پیش بحثهای خوب و متنوعی در این خصوص مطرح شده و در حال پیگیری توسط دولت و مجلس است که از آن جمله می توان به قانون مالیات برخانه های خالی و مالیات بر خانه های لوکس اشاره نمود (البته شاید بتوان گفت هر دو مورد به نوعی از فروع قانون مالیات برعایدی سرمایه (CGT) هستند) اما در این میان به نظر می رسد یک موضوع دیگر مورد غفلت قرار گرفته یا تا کنون کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی بر طرح جهش تولید مسکن

نقدی بر طرح جهش تولید مسکن