مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-07سياسي

دانشگاه بناب می تواند در احیای دریاچه ارومیه نقش آفرینی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، به مناسبت آغاز ماه مبارک نیمه شعبان و روز درختکاری، نشست تخصصی بررسی مسایل زیست محیطی شهرستان بناب، - سرپرست دانشگاه بناب گفت: دانشگاه بناب به عنوان تنها دانشگاه مادر متصل به دریاچه ارومیه در احیای این نگین فیروزه ­ای ایران می تواند نقش آفرینی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، به مناسبت آغاز ماه مبارک نیمه شعبان و روز درختکاری، نشست تخصصی بررسی مسایل زیست محیطی شهرستان بناب، با حضور سرپرست، اعضای هیات رییسه، مجمع فعالان زیست محیطی کشور و هیئت معتمدین شهرستان بناب در سالن کنفرانس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه بناب برگزار شد.

مجتبی عباسیان، سرپرست دانشگاه بناب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ایفای نقش دانشگاه ها در جامعه را یک ضرورت دانست و گفت: بر اساس تاکیدات مقام عالی وزارت علوم، دانشگاه­ها باید در جامعه تاثیرگذار و نقش ­آفرین باشند و یکی از اصلی­ ترین برنامه ­های دانشگاه بناب و مسئولین دانشگاه، حضور فعال و همکاری در رفع مشکلات اجتماعی و زیست­ محیطی منطقه است.

عباسیان افزود: مشکلات زیست محیطی، آلایندگی نیروگاه و مشکلات کمبود آب و احیای دریاچه ارومیه از معضلاتی است که در منطقه، بالاخص دشت بناب با آن مواجه هستیم که دانشگاه بناب در این حوزه می­


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بناب می تواند در احیای دریاچه ارومیه نقش آفرینی کند

دانشگاه بناب می تواند در احیای دریاچه ارومیه نقش آفرینی کند