مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-07اقتصادي

امکان فعالیت شرکت های خصوصی در «شاد» فراهم شد


با اعلام فراخوان ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، بخش خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با اعلام فراخوان ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) ، بخش خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد و واجدین شرایط می توانند نسبت به ارائه محصول و خدمات خود در اپلیکیشن شاد اقدام کنند.

فراخوان ارائه خدمات افزوده شامل طرح های آموزشی اقتصادی در شبکه ملی شاد، به استناد بند 3 ماده 1 سند الزامات سامانه های آموزش الکترونیکی و شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) مصوب جلسه شهریور ماه امسال شورای عالی فضای مجازی، با موضوع تنظیم گری و صدور مجوز ارائه خدمات افزوده طراحی و تدوین شده است.

بر همین اساس، تمام اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی واجد شرایط اعم از سازمان ها، نهادها، شرکت ها، مؤسسات، مدارس و مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، هنری و انتشاراتی علاقه مند به ارائه حداقل یکی از انواع خدمات افزوده آموزشی، که دارای مجوز فعالیت معتبر از مراجع ذیصلاح قانونی و مرتبط با این خدمات هستند، می توانند از امروز 16 اسفند 1400 تا 31 فروردین 1401 با مراجعه به پایگاه اینترنتی shadboom.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فعالیت شرکت های خصوصی در «شاد» فراهم شد

امکان فعالیت شرکت های خصوصی در «شاد» فراهم شد