مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:222022-03-07سياسي

وقتی یک بسیجی شکنجه گر عراقی را به ستوه آورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز جانباز که در سالن همایش تامین اجتماعی استان زنجان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا از جمله شهید قاسم سلیمانی حضور در بین جانبازان و تبریک این روز را از وظایف خود دانست و اظهار کرد: به شخصه قدردان و شرمنده ایثارگران است و بی شک جامعه هم قدرشناس است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به وقوع انقلاب های متعدد در دنیا اشاره و تصریح کرد: اغلب این انقلاب ها یا از بین رفته اند یا از مسیر خود منحرف شده و یا اینکه در نهایت توسط عده ای مصادره شده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با یاری خداوند و رهبری ولایت فقیه و از همه مهم تر ایثارگری خانواده بزرگ شهدا و جانبازان راست قامت ایستاده است.

سردار کرمی با تشریح توطئه های فراوان از اول پیروزی انقلاب در همه ابعاد گفت: روز به روز بر توان انقلاب افزوده شده و در جهان می درخشد که این موفقیت مرهون فداکاری جوانان این دیار طی 43 سال گذشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان به قرار گرفتن در سالروز تولد حضرت عباس اشاره کرد و گفت: مهم ترین ویژگی این سردار اسلام ولایت مداری بود که طبق سفارش پیامبر اسلام که توصیه به قرآن و عترت بود رفتار کرد و در تاریخ به سرافرازی ماندگار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی یک بسیجی شکنجه گر عراقی را به ستوه آورد

وقتی یک بسیجی شکنجه گر عراقی را به ستوه آورد