مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:322022-03-07حوادث

دستگیری رمال کلاهبردار 6 میلیارد تومانی


شکات بیان کردند که در اینستاگرام با یک آگهی تحت عنوان رمال و دعانویس برخورد کرده اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغی وجه به حساب وی انتقال داده اند و پس از آن دیگر پاسخگو تماس آنها نبوده است.

- رییس پلیس فتا استان فارس گفت: مردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری 60 میلیاردی از طریق رمالی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ حشمت سلیمانی دوشنبه در نشست خبری بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فارس قرار گرفت.

وی افزود: شکات بیان کردند که در اینستاگرام با یک آگهی تحت عنوان رمال و دعانویس برخورد کرده اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغی وجه به حساب وی انتقال داده اند و پس از آن دیگر پاسخگو تماس آنها نبوده است.

رییس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه کارشناسان با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی مطلع شدند که متهم در استان البرز است، ادامه داد: ماموران با اخذ نیابت قضایی به آن مکان اعزام و با همکاری پلیس آن استان موفق شدند وی را در یکی از محله ها شناسایی و دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری رمال کلاهبردار 6 میلیارد تومانی

دستگیری رمال کلاهبردار 6 میلیارد تومانی